Beeld ter illustratie.
Volledig scherm
Beeld ter illustratie. © Photo News

Comeos vraagt begrip van klanten na herinvoering mondmaskers in winkels, ACV Puls vreest voor agressie

Comeos, de sectororganisatie van de winkelketens, vraagt begrip bij de klanten nu de mondmaskerplicht opnieuw wordt ingevoerd in winkels en medewerkers die dus opnieuw zullen moeten controleren. De christelijke bediendebond ACV Puls heeft er geen goed oog in. De bond vreest dat de herinvoering van de maskers meer frustratie en agressie van klanten zal veroorzaken.

5 reacties

  • nicole desseyn

    1 maand geleden
    Geen mondmasker op ? Niet binnen ! Ik draag het nog altijd het is nog veel te vroeg om het af te laten en als er agressie is politie erbij oppakken en weg ermee!
  • Roy Proost

    1 maand geleden
    Gewoon toegang weigeren
  • dirk clemeur

    1 maand geleden
    De besmettingen komen niet uit de winkels maar uit de scholen en de evenementen binnen met een hoop bij mekaar .Doe maar voort regering er zal nog meer online gekocht worden , kijk maar eens inde winkelstraten hoeveel leegstand er is.
  • katy vercauteren

    1 maand geleden
    Het is toch heel simpel. Bij het niet willen dragen van het mondmasker door de klant in de winkel, gewoon buitenzetten met politie, streng beboeten onmiddellijk te betalen, een boete van 1000 euro. En naam noteren en nooit meer binnenlaten in die winkel. Voordeel : rustig winkelen voor de andere klanten, personeel dat niet met schrik moet zitten voor agressie, extra geld voor de staatskast, die deze extra inkomsten nu best kan gebruiken. Allemaal voordelen. Dus streng aanpakken aub.
  • Olivier Delbeke

    1 maand geleden
    Zal wel rustiger zijn in winkels nu zodat ze kunnen uitrusten