Illustratiebeeld.
Volledig scherm
Illustratiebeeld. © Photo News

BVAS: "Proximus-app Doktr voldoet niet aan onze medische kwaliteitsnormen”

De Belgische Vereniging van Artsensyndicaten (BVAS) is bezorgd over de medische app die eerder deze week door het telecombedrijf Proximus werd voorgesteld. De teleconsultaties via de app Doktr voldoen niet aan de kwaliteitsnormen, omdat ze plaatsvinden tussen een arts en een patiënt die elkaar niet kennen, zo luidt de kritiek.

6 reacties

  • Pat Hermans

    2 maanden geleden
    Niets zo persoonlijk als een doktersbezoek. Ik verbaas me er dagelijks over dat de digitalizering ons steeds nodeloos verder en verder pusht om alles via smartphone of tablet te doen.
  • Dany Herman

    2 maanden geleden
    Als men loodgieter nodig heeft dan gaat die uw toilet ontstoppen via app maar het zal de klant zijn die in stront zal zitten
  • Jozef Vermeulen

    2 maanden geleden
    De meerderheid gaat enkel naar een arts omdat ze een doktersbriefje nodig hebben voor het werk, dus dit is ideaal.
  • Jonathan Loterman

    2 maanden geleden
    De gewone app van Proximus werkt ook niet altijd zoals het hoort
  • Fred De Meulemeester

    2 maanden geleden
    Apps...de technologie om onnozelen te kweken!