Photo News
Volledig scherm
© Photo News

Wat gebeurt er met de auto's na het autosalon?

Het 98e Salon van Brussel zit er helemaal op. Nu de rust in de Heizelpaleizen is weergekeerd na een bewogen slotweekend, zijn de automerken vandaag druk in de weer met de afbouw van hun salonstand. Maar wat gebeurt er eigenlijk met de tentoongestelde wagens, die de voorbije 10 dagen talloze keren besnuffeld, bepoteld en - met ‘dank’ aan Extinction Rebellion - bekrast zijn geweest? Worden ze ‘refurbished’ tot ze er weer als nieuw uitzien, en vooral: worden ze nadien ook als ‘nieuw’ verkocht? Of kan je ze momenteel aan een vriendenprijs op de kop gaan tikken? We vroegen het na bij een aantal merkinvoerders.

17 reacties

  • ivo torfs

    1 jaar geleden
    Mr Coen Geurts, de garage uitrusting, de toonzaal, de wedde van de verkopers, de bedienden, de sociale afhoudingen , het loon van de baas die tenslotte de risico's loopt en alles wat moet verzekerd worden, de verwarming, het gebouw, dat alles krijgt u er gratis bij.
  • raf peeters

    1 jaar geleden
    Och nog iets vergeten ,je wil niet weten hoeveel "nieuwe" al km hebben gemaakt,500 km op de teller wordt gewoon terug op nul gezet,2 minuten werk
  • FRANÇOIS DE RIDDER

    1 jaar geleden
    Als ik een nieuwe auto wil kopen moet hij ook nieuw zijn!!!
  • freddy tormans

    1 jaar geleden
    ik heb al drie maal een showroom model gekocht:nooit meer,het eerst wat de mensen doen, is met volle geweld aan de versnelingspook trekken, rezultaat is het eerst dat ge kunt doen is een nieuwe versnelingbak kopen, want de orginele is kompleet aan "gort"
  • raf peeters

    1 jaar geleden
    Alle "nieuwe " wagens die schade oplopen tijdens transport of om even wat worden terug in zijn oorspronkelijke staat gezet en verkocht als nieuw(en daar zitten ook blut-sen en krassen bij die ze opnieuw opspuiten).