Het officiële logo van het Antwerpse politiekorps.
Volledig scherm
PREMIUM
Het officiële logo van het Antwerpse politiekorps. © RV

Wilt u een trui of babyslab met logo van de Antwerpse politie?

AntwerpenDe politie van Antwerpen denkt erover na truien, paraplu’s, koffietassen en andere gadgets te verkopen met daarop het logo van het korps. “Wij stellen al lang vast dat er veel vraag naar is”, klinkt het bij de politie. En ook: “We willen ons als een aantrekkelijke, veilige werkgever in de markt zetten." Maar daarover lopen de meningen toch uiteen.

  1. Jonge kunstenares organiseert kunstroute door Abdijstraat: “‘SupermArt’ brengt kunst naar je dagelijkse leven”
    Antwerpen

    Jonge kunstena­res organi­seert kunstroute door Abdij­straat: “‘SupermArt’ brengt kunst naar je dagelijkse leven”

    Wie door de Abdijstraat wandelt, houdt beter zijn gsm in de hand. Aan de vitrines van diverse winkels hangen QR-codes die je langs een nieuwe kunstroute ‘SupermArt’ begeleiden. In samenwerking met cultuurcentrum Nova wil Denisa Teglas (22) zo jonge, pas afgestudeerde artiesten de kans geven hun werken kosteloos tentoon te stellen: “Ik kon niet wachten tot alles terug open ging om iets te organiseren.”
  2. Antwerpse horeca-ondernemers investeerden 6.000 euro in plexi-schermen: “Nu droppen ze deze bom aan vooravond heropening, schandalig”
    ANTWERPEN

    Antwerpse horeca-onderne­mers investeer­den 6.000 euro in plexi-scher­men: “Nu droppen ze deze bom aan vooravond heropening, schandalig”

    Raphael Helsmoortel en Serge Frank, de drijvende krachten achter vijf restaurants op het Antwerpse Zuid en de catering van zowel Plein Publiek in Antwerpen als Brussel, is niet te spreken dat hij geen plexischermen op zijn terrassen mag plaatsen zodat klanten dichter bij elkaar kunnen zitten. “Ze hebben zeven maanden de tijd gehad om horeca-protocollen te schrijven en nog geen 24 uur voor heropening komen ze met deze bom van jewelste?”
  1. Ariane (33) en Eddy (31) openen tattoo- en piercingshop in Hoogstraat: “Elke klant moet zich speciaal voelen”
    Antwerpen

    Ariane (33) en Eddy (31) openen tattoo- en piercing­shop in Hoogstraat: “Elke klant moet zich speciaal voelen”

    Toen Ariane Frateur (33) en Eddy Cain (31) de kans kregen om het pand in de Hoogstraat te huren waar ze elkaar twee jaar geleden leerden kennen, twijfelden ze geen seconde. Het koppel tattoo- en piercingartiesten opende er vorige week hun eigen zaak Time & Triumph, nét toen de niet-medische contactberoepen hun activiteiten weer mochten hervatten. “De service in veel Belgische tattooshops is verschrikkelijk, terwijl die voor ons net heel belangrijk is.”
  1. Bekende YouTuber rijdt met auto dwars door menigte op Flageyplein
    Play

    Bekende YouTuber rijdt met auto dwars door menigte op Flagey­plein

  2. Welkom in 'het Manhattan van de woestijn'
    Play

    Welkom in 'het Manhattan van de woestijn'