De ober omschreef de klant als "die dikzak van tafel 1"
Volledig scherm
De ober omschreef de klant als "die dikzak van tafel 1" © rv

Ober die klant op rekening “dikzak van tafel 1” noemt: “Ik besef dat ik te ver ben gegaan”

Nadat klanten wilden afrekenen bij ‘Carrousel d’Anvers’ lazen ze “Voor de dikzak tafel 1 niet normaal” op hun kassaticket. Woedend plaatsten ze een foto op sociale media. “Nog nooit maakten we zoiets mee.” De eigenaar heeft de bewuste ober ondertussen ontslagen.

61 reacties

  • Willem Pots

    2 jaar geleden
    Och dat ontslag is zo erg niet. Werk genoeg in de horeca, en laat het een mooie les zijn voor deze ober, en voor alle anderen die in hun functie graag klanten uitlachen. Komt wel goed, die brasserie gaat geen klanten verliezen, vindt wel een andere ober en deze ober vindt wel snel een andere werkgever. Kous af.
  • Ivan Willems

    2 jaar geleden
    Denk zelf als je in de horeca werkt dat je alles op alles moet zetten om de klant vriendelijk en professioneel te bedienen. Als jij nog zwarte humor hebt op 30 jarige leeftijd in de horeca, scheelt er wat!!!!
  • Sibbine Van Lerberghe

    2 jaar geleden
    Na alle reacties hier te hebben gelezen, ben ik er nog maar eens van overtuigd in wat voor een rare tijd we nu leven! Op en top onverdraagzaamheid en onbeschoftheid. Men kent geen grenzen meer tegenwoordig!!! Dat sommigen het ontslag te erg vinden daar verschiet ik ook van. Ik wil die mensen eens terughoren als men zoiets bij hen persoonlijk zou doen!
  • Sibbine Van Lerberghe

    2 jaar geleden
    Terechte beslissing van de baas! Ten eerste, wie is hij dat hij mensen zó moet beoordelen?? Je weet nooit waarom iemand een hoger gewicht heeft hé. Zoiets kan ook door ziekte komen... Dan is er nog het feit dat die dame zelf over haar gewicht of postuur mag beslissen! Als zij zich daar goed bij voelt dan is dat het belangrijkste! Als je al zover gaat van zoiets in de kassa in te tikken dan ben je echt al ver gezet! Hij beschadigd idd ook de naam van de zaak! Broodroof!
  • jacqueline bax

    2 jaar geleden
    Goede beslissing van de baas om de ober te ontslaan. Geen woorden voor de ober zijn gedrag
  1. Water-link reageert op rapport Universiteit Amsterdam: “Antwerps kraantjeswater veilig en gezond”
    Antwerpen

    Wa­ter-link reageert op rapport Universi­teit Amsterdam: “Antwerps kraantjes­wa­ter veilig en gezond”

    Volgens Antwerpse drinkwaterbedrijf Water-link voldoet het kraantjeswater aan alle officiële kwaliteitseisen. “Het is veilig en gezond. Ook voor PFAS-vervuiling scoren we goed”, luidt het. Het bedrijf reageert daarmee op het nieuws dat de Westerschelde zwaar vervuild is door PFAS en dat ook het Antwerpse kraantjeswater ‘gevaarlijk’ in de buurt van de norm komt. Dat blijkt uit een onderzoek van de Vrije Universiteit Amsterdam.
  1. Antwerpse ontbijtservice levert ontbijtrepen van krekels aan huis
    Antwerpen

    Antwerpse ontbijtser­vi­ce levert ontbijtre­pen van krekels aan huis

    Geen tijd voor ontbijt? Jordi Schellens (29) en Wisse Nieuwenhuis (25) leveren sinds begin dit jaar Brekky’s in de brievenbus, verse broodjes met zoete of hartige vulling. De heren breiden hun assortiment nu uit met ontbijtrepen van Kriket, gemaakt van ... krekels. “We zijn volop ons assortiment aan het uitbreiden, het duurzame verhaal van Kriket past helemaal bij het verhaal van Brekky”, vertelt Jordi Schellens, co-founder van Brekky.