Deurportretten van handelaars van fotograaf Stijn Willems en slogans moeten 'merci' zeggen maar mensen ook aanzetten om verder lokaal te shoppen en te consumeren
Volledig scherm
Deurportretten van handelaars van fotograaf Stijn Willems en slogans moeten 'merci' zeggen maar mensen ook aanzetten om verder lokaal te shoppen en te consumeren © Repro Bollen

Vergeet het gezicht achter het mondmasker niet: Fotograaf maakt deurportretten van Aarschotse handelaars voor campagne lokaal shoppen

AarschotDe handelsvereniging Aarschot Parelt lanceert de campagne ‘Aarschot is ...’ waarmee de handelaars met verschillende slogans mensen oproepen om ondanks de coronamaatregelen te blijven genieten van alles wat de stad te bieden heeft. Fotograaf Stijn Willems, die eerder tijdens de lockdown mensen fotografeerde aan hun voordeur, portretteerde voor de campagne 60 handelaars. 

  1. Presentator krijgt het moeilijk bij vernemen dood Maradona
    Play

    Presenta­tor krijgt het moeilijk bij vernemen dood Maradona

  2. Tientonner van Amazon probeert bestelwagen van de weg te rammen
    Play

    Tientonner van Amazon probeert bestelwa­gen van de weg te rammen