Biscuiterie Jules Destrooper gaat in zee met de start-up Crowdselling om
verkoopacties door verenigingen te organiseren én te optimaliseren.
Volledig scherm
Biscuiterie Jules Destrooper gaat in zee met de start-up Crowdselling om verkoopacties door verenigingen te organiseren én te optimaliseren. © Diamonds and Pearls Communications

Biscuiterie Jules Destrooper in zee met Aalsterse start-up: “Verenigingen verkopen meer dan ooit koekjes om kas te spijzen”

Biscuiterie Jules Destrooper gaat in zee met de Aalsterse start-up Crowdselling om verkoopacties door verenigingen te organiseren én te optimaliseren. Scholen en verenigingen kunnen al jaren bij Jules Destrooper terecht voor de aankoop van hun iconische koekjes aan speciale voorwaarden, die ze op hun beurt kunnen doorverkopen aan familie, vrienden en collega’s. Dat levert hen een mooie opbrengst op. De vraag en interesse van verenigingen blijft sterk toenemen. Daarom werkt Jules Destrooper vanaf nu samen met de start-up Crowdselling.

  1. Staf Coppens en zijn kinderen halen hilarische grap uit met oma
    Play
    Camping Coppens

    Staf Coppens en zijn kinderen halen hilarische grap uit met oma

  2. Kijk hoe snelle reflexen van man zijn leven redden bij aanrijding door vrachtwagen
    Play

    Kijk hoe snelle reflexen van man zijn leven redden bij aanrijding door vrachtwa­gen