LEUVEN

Brandje in restaurant

De Leuvense brandweer kreeg donderdagavond omstreeks 22.30 uur de melding dat er in het Italiaanse restaurant Osteria Michele in de Tiensestraat een brandje woedde. Vlammen waren er niet zichtbaar, maar er was wel wat rook in de keuken. Uiteindelijk bleek de rook het gevolg te zijn van een brand die was ontstaan achter een valse muur. De brandweer kapte een gat in de muur en kon zo blussen. De brand was wellicht ontstaan door de hitte van het kookfornuis. Niemand raakte gewond. De studenten die boven het restaurant wonen, hadden hun woonst zonder problemen kunnen verlaten. De zaak is voorlopig gesloten tot elektriciteit en gas opnieuw kunnen aangesloten worden, wellicht één van de komende dagen. (ADPW)

Meer nieuws uit Leuven

  • LEUVEN/HEVERLEE

    Inbraken op werven

    In de nacht van zondag op maandag werd er op verschillende werven in Leuven ingebroken. Zo onder andere ook op een werf van UZ Gasthuisberg in de Herestraat… Meer
  • KESSEL-LO

    Loodjesgeweren gestolen

    In een woning in de Dijledreef in Kessel-Lo werd zaterdag ingebroken. De verdachten sneden een gat in de afsluiting rond het huis om de tuin te betreden.… Meer
  • LEUVEN

    Inbraak in buurtwinkel

    Bij buurtwinkel Karine, op de Philipslaan in Leuven, werd er zondag ingebroken. Het keukenraam van de aangrenzende privéwoning werd ingeslagen. Onder het… Meer
  • Gedetineerden fleuren straten op Leuven
    LEUVEN

    Gedetineerden fleuren straten op

    Zo'n 300 Leuvenaars hebben hun creativiteit de vrije loop gelaten om de grijze boombakken in de straten om te toveren tot kleurrijke mozaïeken. Ook negen… Meer
  • LEUVEN

    Stelplaats Evere naar Leuven

    De Lijn Vlaams-Brabant heeft de intentie om de activiteiten op de stelplaats in Evere te verhuizen vanaf 1 september. De activiteiten in Evere zouden naar… Meer

Populair op Regio

Recente foto's uit Leuven